Pages

Subscribe Twitter

Order Form

Sila lengkapkan borang di bawah bagi memudahkan pengurusan jual-beli.... Terima Kasih kerana sudi membeli di sini...
Name:
Home Address
Hp. Number
Email Address:
Kod dan Nama Barang
Kuantiti
Jenis Pembayaran CIMB Maybank
Jenis Penghantaran Pos Laju Pos Express
Get your own free form like this one.

Monday

Royal Jelly~

WELL3 Lyophilized Royal Jelly (30's)



30 peket  (untuk sebulan)



RM83.80 
*termasuk kos pos laju*
(Seluruh Malaysia)





WELL3 Lyophilized Royal Jelly (15's)

15 peket 



RM44.20
*termasuk kos pos laju*
(Seluruh Malaysia)





DIJAMIN HALAL~!

**************************************************************************

Testimoni::

1. YanaMIB::

-  Setelah mengamalkan produk Royal Jelly, haid saya datang dengan teratur setiap bulan. Penyakit senggugut tidak lagi menyerang. Padahal sebelum mengamalkan Royal Jelly, setiap bulan saya PASTI akan ambil cuti kerana senggugut dan setiap bulan pasti akan telan 2 biji panadol kerana tidak tahan dengan kesakitan senggugut. Pada tahun 2008 badan saya secara tiba-tiba menjadi alahan dengan segala jenis Panadol, Aspirin dan Ponston. Alhamdulillah dengan mengamalkan Royal Jelly, saya tak perlu khuatir jika ditimpa sakit kerana tidak perlu ambil ubat. Kini sudah masuk tahun ketiga saya mengamalkan produk Royal Jelly. Saya sudah berkahwin dan sedang mengandung anak yang pertama. Alhamdulillah urusan saya sepanjang mengandung dipermudahkan. Saya yakin kerana mengamalkan Royal Jelly, tiada mabuk yang menyerang. Anak di dalam kandungan juga membesar dengan sihat dan cergas. Syukur ya Allah~

0 respon pengguna: